OSMANELİ - ESKİŞEHİR TURU (2 GÜN)

ÖZEL OSMANELİ - ESKİŞEHİR TURU (2 GÜN)

1.Gün  İSTANBUL – OSMANELİ - ESKİŞEHİR
07.00 hareket
09.30 Sabah kahvaltımızı Pamukova Tesislerinde Doğal ortamda Açık Büfe Kahvaltı olarak alıyoruz.
10.30 Pamukova’dan hareket. (30 km)Yaklaşık 40 dakika sürecek seyahat sonrasında sizi şaşırtacak tarihi ve evleri ile Osmaneli ziyareti yapacağız. Osmaneli’de bulunan Rüstempaşa Camisi, Osmaneli tarihsel evleri, Kilisesi gezisinden sonra meydanda bizim için hazırlanacak köy tezgahında yörenin markası olmaya aday Ayva Lokumu, Zeytinyağı Kolonyası ve meşhur Salçasından alabilirsiniz.
Bilecik- Bozöyük /120 km) üzerinden yaklaşık 1 saat 45 dakika süren otobüs yolculuğumuzla beraber 13.30 civarlarında Eskişehir’e varıyoruz.
Yepyeni çehresi ile bizleri karşılayan Eskişehir’in kentsel dönüşüm projelerinden biri olan Kent Park’a geliyoruz. Kent Park’ ta bize Akdeniz sahillerini anımsatan plajları, havuzları Öğle yemeğimizi Eskişehir’in artık olmazların olan Ünlü Çiğ Börekçisinde alıyoruz.Yemekten sonra . Eskişehir’in ortasından geçen Porsuk Çayında Boat gezisi yapıyoruz. Eskişehir’in yeni yüzü Haller Gençlik Merkezi, Devrim Arabası ve Müzesi geziyoruz Eskişehir’i birde tepeden görelim Şahin tepesine hareket ediyoruz. Buradaki Şelale parkta mükemmel şehir manzarası eşliğinde çaylarımızı yudumladıktan sonra otelimize dönüyoruz. Akşam Yemeğimizi Hotelimizde alıyoruz.

2.Gün  : ESKİŞEHİR – İSTANBUL
Sabah kahvaltısını hotelimizde açık büfe olarak alıyoruz.
Kahvaltıdan sonra Eskişehir’in eski ve yeni yüzünü yürüyerek tanıyacağız
19.yüzyıl mimarisinin en güzel örneklerinden Odunpazarı’ na geliyoruz. Eskişehir’i çalışmalarıyla bir turizm merkezi yapmaya çalışan Belediye Başkanı Prof.Dr. Yılmaz Büyükerşen ve öğrencileri ile yaptığı çalışmalarının sergilendiği Balmumu Müzesini ziyaret edeceğiz. Eskişehir Odunpazarı kent yapıları müzesinde hizmete giren Türkiye’nin ilk cam sanatları müzesi olan Çağdaş Cam Sanatları müzesindeki eserleri gördükten sonra Eskişehir’in simgesi haline gelmiş Kurşunlu Külliyesi ve Lületaşı müzesini geziyoruz. Lületaşı, gümüş işlemeciliği geleneksel ve yöresel el sanatlarının üretildiği Atlıhan el sanatları çarşısında serbest zamanımız olacak. Koca Müftü Sokak, Arif Bey Sokağı yürüyerek geziyoruz. Öğle yemeğimizi Meşhur Balaban Köftecisinde EXTRA alıyoruz.
Yemekten sonra Sazova Bilim ve kültür parkı, Şato ve Korsan gemisi gezilerimizin ardından
16.00 civarlarında İstanbul’a dönüş için hareket. 20.00 civarlarında İstanbul’a varış ve gezimizin sonu

Fiyatlar için acentemizle iletişime geçiniz