GAZİANTEP-HALFETİ-GÖBEKLİTEPE-ŞANLIURFA TURU

THY`nın Gaziantep uçuşu ile yola çıktık. Gaziantep Havaalanın da bizi muhteşem bir hava bekliyordu. Sabah Kahvaltımızı Orkide Pastahanesinde Katmer ilavesi alarak güne tam randımanlı başladık. Kale, Eski Evler, Cam Müzesi, Antep`in ünlü çarşıları gezilmesinden sonra Öğle yemeğimizi İmam Çağdaş da aldık. Yemekten sonra Zeugma Müzesi gezimiz harikaydı. Mozaikler, Çingene kız, özel olarak filme alınmış Zeugma anlatımı beklentilerimizin üstünde idi. Gecelemeyi Antep`in en ünlü hoteli Tuğcan`da yaptık.
Sabah kahvaltısı ile bizi bekleyen Güneydoğunun gizemine kendimizi bıraktık. Halfeti`ye kuş bakışı baktığımızda ve motorla sular altında kalan Halfeti`yi gezdiğimizde vede Karagül`ün tek yetişdiği bu yerden zor ayrıldık. Keleynak Kuşlarının üretim yerini gezdikten sonra Şanlıurfa`da Culcuoğlu Restaurantta bir kebab molası verdik.Yemekten sonra Dünyanın tarihsel bilgilerinin değiştiği kazı alanı Göbeklitepe`yi dolaşırken hayretler içinde kalındığını misafirlerimizin yüzünde gördüm. Gecelememiz Hiton Garden Inn Hotelde oldu. Tabii Urfa`nın olmazlardın Sıra Gecesini Cevahir Konağının yeni yerinde muhteşem bir sunum ile aldık
Sabah kahvaltısından sonra Şanlıurfa turumuzda Balıklı Göl, Harran muhteşemdi Akşam THY`nın uçuşu ile İstanbul`a döndük